info@dinezon.cz

Dopravní podmínky a poštovné 

Možnosti způsobů doručení zásilky:

a) přepravní společností PPL – převzetí od řidiče, PPL Parcelshop – vyzvednutí na pobočce, PPL – prevziatie od vodiča SLOVENSKO.
b) přepravní společností Zásilkovna – vyzvednutí na pobočce, Zásielkovňa SLOVENSKO – vyzdvihnutie na pobočke.
c) osobním odběrem zboží – na adrese eshopu.

d) Zboží expedujeme dva krát týdně, a to v úterý a čtvrtek, ve výjimečných případech i v jiné pracovní dny. V předvánoční době expedujeme denně.

 

Přehled možných způsobů úhrad zboží:

a) dobírkou – platba hotově/kartou řidiči PPL při převzetí zboží.
b) dobírkou – platba hotově/kartou na pobočce Zásilkovny při vyzvednutí zboží.
c) převodem z účtu na účet, platí pro PPL i Zásilkovnu, číslo účtu 2108 8715 28 / 2700 (UniCredit bank).
d) převodem z účtu na účet – při osobním odběru 0,- Kč , číslo BÚ viz. výše.

 

PPL – soukromá přepravní společnost specializující se na přepravu balíků na soukromé i firemní dresy. Doručení zásilky očekávejte do následujícího pracovního dne od předání zboží přepravci na Vámi udané adrese. Pokud se jedná o zásilku na soukromou adresu, měl by Vás řidič před doručením balíku telefonicky kontaktovat. Hmotnost balíku je zde omezena na maximálně 30 Kg. Pokud váha jednotlivého zboží přesáhne 30 kg, budete kontaktováni a bude s Vámi sjednána individuální cena přepravy, podle váhy zboží a místa kam bude objednávka doručována.

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci samotnému. V případě shledání porušení obalu svědčícím o neoprávněném vniknutí do zásilky a i v případech již výše zmíněných se doporučuje kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít! Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel. Faktura sloužící zároveň i jako daňový doklad je pak přiložena v balíku, nebo jako příloha v e-mailu zaslaném zákazníkovi.

 

Zásilkovna je široká dodavatelská síť s více než 2 500 výdejními místy v ČR, na která si můžete nechat doručit objednané zboží snadno, levně a rychle. Touto cestou zasílá zboží také náš eshop.

Jak funguje Zásilkovna??

Zásilkovna představuje moderní a zákaznicky velmi pohodlný způsob dopravy objednaného zboží. Ten je založen na široké síti výdejních míst. Zásilkovna pobočky přímo neprovozuje, jsou jimi zpravidla lokální provozovny nejrůznějších druhů, výdejní místo proto můžete najít na své nejbližší čerpací stanici, v samoobsluze, papírnictví, čistírně oděvů, restauraci, kopírovacím centru nebo třeba parfumerii.

Díky tomuto systému disponuje Zásilkovna více než 2 500 výdejními místy na území České republiky, a to jak v městských, tak ve venkovských oblastech, kam doručuje levně do dvou dnů. Navíc poskytuje moderní službu sledování zásilek, vždy tedy víte, kde se váš balíček nachází a kdy doputuje až k vám.

Zásilkovna se snaží být lepší alternativou tradičních zásilkových služeb, s nimiž bojuje hlavně pohodlím při doručování. Na zazvonění dopravce nemusíte čekat doma, balíček si objednáte k nejbližšímu partnerovi Zásilkovny, u kterého na vás počká 7 dní. Nemůžete-li si ho v této lhůtě vyzvednout, v mobilní aplikaci či na webu máte možnost úschovu zdarma prodloužit až na tři týdny.

 

Přehled cen dopravy:

Ceník dopravy platný od 20. 10. 2022. Ceny jsou uvedeny s DPH.

Doprava

Hmotnost balíku

Cena za dopravu

Doběrečné

PPL – převzetí od řidiče

do 5 Kg

119,- Kč

40,-Kč

 

do 10 Kg

119,- Kč

40,-Kč

 

10 – 30 Kg

149,-Kč

40,-Kč

PPL – Parcelshop

do 10 Kg

100,- Kč

40,-Kč

 

10 – 30 Kg

250,-Kč

40,-Kč

PPL – Slovensko

0 – 20 Kg

270,-Kč

40,-Kč

 

 

 

 

Zásilkovna

do 5 Kg

89,- Kč

40,-Kč

 

do 10 Kg

165,- Kč

40,-Kč

Zásilkovna – Slovensko

do 5 Kg

140,- Kč

40,-Kč

 

do 10 Kg

220,- Kč

40,-Kč

 

 

 

 

Osobní odběr

——

0,- Kč

——

Těžké balíky s PORCELÁNEM zasíláme pouze přepravcem PPL !!!

 

U zboží (např. dvě talířové soupravy pro 6 osob, nebo jídelní souprava – porcelán pro 12 osob – ne u všech případů), které nebude možno zabalit do jednoho balíku k přepravě, a to z důvodů, aby nedošlo k poškození zboží – velká hmotnost jednoho balíku, bude zboží rozděleno na dva balíky. Pokud k tomu dojde, bude zákazník kontaktován, ohledně vyšší ceny přepravy, která činí za každý další balík pro ČR 149 Kč vč. DPH. Pro Slovensko 270 Kč vč. DPH.

 

Balení PORCELÁNU:

Porcelán balíme vždy do větší kartonové krabice, než je originální balení, ve kterém je dodáván porcelán. Dovnitř kartonové krabice na dno, pod originální balení, vkládáme několik vrstev bublinkové fólie, které tlumí náraz, při případném pádu balíku během přepravy. Boky a prostor nad originálním balíkem s porcelánem, vyplňujeme namačkanými letáky, které tlumí boční nárazy na balík. Po uzavření balíku, je vrchní část kartonové krabice dodatečně zpevněna další vrstvou kartonu, která roznáší případné nárazy, nebo zatížení shora na balík. Takto zabalený balík, nakonec olepíme a popíšeme výstražným textem: POZOR KŘEHKÉ !!! nezatěžovat, neklopit, PORCELÁN, viz. obrázky níže, a po nalepení etikety s adresou zákazníka expedujeme přepravci PPL.

Samozřejmě nejsme schopni zaručit, že balík s porcelánem dorazí zákazníkovi nepoškozený, neboť nevíme co se děje s balíkem během přepravy, (ideální je osobní převzetí porcelánu) ale tento způsob balení máme ověřený a vyzkoušený na tisících zabalených balíků. Počet případů, kdy dojde k poškození porcelánu je minimální.

Pokud dojde přece jenom k poškození porcelánu, řešíme reklamaci od zákazníka ihned. Buď výměnou jednotlivého poškozeného kusu porcelánu, nebo celého nádobí. Ke každému případu přistupujeme individuálně, dle rozsahu poškození. Pokud je poškození většího rozsahu, obracíme se s reklamací na našeho přepravce porcelánu PPL.

Pro případné další dotazy ohledně přepravy porcelánu, nás kontaktujte na telefonní číslo +420 732 913 268. Pokud se nedovoláte, napište svůj dotaz na e-mail: info@dinezon.cz, do kterého vždy uveďte telefonní kontakt na Vás – pro rychlejší zpětnou odpověď na Váš dotaz.